جستجو

جستجو گر پیشرفته سایت



آخرین ارسال های انجمن


دانلود آهنگ جدید نشونی از امین رستمی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

دوست داشتم و دارم

تویی عمر دوبارم .بخوای یا نخوای دلو واست میارم

اینو گفنم و میگم بدونه تو میمیرم تو که نیستی من ار کی سراغتو بگیرم

آهنگ نشونی از امین رستمی

دانلود آهنگ امین رستمی به نام نشونی با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

 

متن و ترانه آهنگ نشونی – امین رستمی

دوست داشتم و دارم

تویی عمر دوبارم .بخوای یا نخوای دلو واست میارم

اینو گفنم و میگم بدونه تو میمیرم تو که نیستی من ار کی سراغتو بگیرم

دلم چه بی قراره نشونیتو نداره اگه بی تو بمپونه میمیره بی ستاره

نگیر ازم بهونه صدام کن عاشقونه ببین که وقتی نیستی چه غمی داره خونه

نگاه کردی تو چشمام

نگاه کردی تو چشمام ولی عشقو ندیدی

تا فهمیدی می خوامت دوباره دل بریدی

میمونم پای عشقت اگه بازم بگی نه

شاید با رفتن تو بگم به زندگی نه

دلم چه بی قراره نشونیتو نداره اگه بی تو بمپونه میمیره بی ستاره

نگیر ازم بهونه صدام کن عاشقونه ببین که وقتی نیستی چه غمی داره خونه

نگاه کردی تو چشمام

Amin Rostami – Neshooni

نظرتون در مورد آهنگ امین رستمی – نشونی چیه ؟

پنجشنبه 18 بهمن 1397
ادامه مطلب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش